Informații Livrare și Retur
1. Livrarea produselor
Produsele achiziționate de pe site-ul www.landtech.ro vor fi livrate doar pe teritoriul României prin intermediul serviciului de curierat rapid. Termenul de livrare este de 1-3 zile lucrătoare, prin DPD Curier, dacă nu se specifică altfel, socotit de la data preluării comenzii dvs. Acest termen este orientativ, el putând fi modificat din motive independente de voința noastră. În cazul în care unul sau mai multe dintre produsele comandate nu se mai află în stoc, veți fi înștiințat.
Produsele se livrează în limita stocului disponibil. În cazul produselor care nu se afla în stoc sau în cazul comenzilor mari, termenul de livrare poate crește până la 3 săptămâni. Plata se poate face ramburs (la ridicarea coletului) direct către firma de curierat, sau se poate face în avans, prin ordin de plată în baza unei facturi proforme, sau direct pe website la plata cu cardul.
Cheltuielile de livrare și transport sunt gratuite la comenzi peste 300 de lei.
2. Returnarea produselor / Renunțarea la cumpărare
Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.
Persoanele juridice nu au drept de retur indiferent de modalitatea de achiziție a produsului, respectiv prin comandă online, livrare sau ridicare din magazin.
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Legea care reglementează dreptul de retragere poate fi accesata aici: OUG 34/2014. Singurul cost pe care va trebui să-l suportați este taxa de transport și asigurare pentru returnarea coletului.
Dacă ați decis să returnați un produs, este necesar să ne comunicați decizia de returnare. Puteți face acest lucru folosind una dintre următoarele căi de comunicare:
• prin completarea formularului de retur;
• prin telefon, la numărul 0786 660 661;
• pe adresa de e-mail office@landtech.ro.
După ce ne-ați informat printr-o modalitate, produsul poate fi pregătit pentru retur, urmând procedura de retur de mai jos:
• Produsul returnat trebuie să ajungă înapoi la sediul LANDTECH (Strada Horea nr. 38-40, oraș Cluj-Napoca, jud. Cluj) în termen de 14 zile calendaristice de la data achiziției (data de pe factura fiscală).
• Produsul trebuie să fie returnat în aceeași stare în care a fost livrat (ambalaj intact, nedeteriorat, produs nedeteriorat), împreună cu factura fiscală sau o copie a acesteia și cu toate documentele cu care a fost însoțit.
• În cazul produselor electronice în care pot fi trecute detalii personale (conturi, adrese de e-mail, fișiere etc.), recomandăm să vă copați informațiile. După ce produsul va ajunge în posesia noastră, toate datele legate de produsul respectiv vor fi șterse definitiv.
Produse care nu pot fi acceptate pentru retur:
• Produsele consumabile: licențe software, licențe DJI Care și Shield, acumulatori;
• Produsele achiziționate sub forma de pachete speciale sau care beneficiază de alte produse cadou nu se pot returna individual, ci tot sub formă de pachet sau împreună cu produsul cadou;
• Produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a cărei furnizare a fost nevoie de plată în avans / confirmare prealabilă în scris / contract de furnizare;
• În cazul pachetelor ce conțin drone cu asigurări sau licențe de software speciale, pachetul poate fi returnat integral doar în cazul în care asigurarea / licența de software nu a fost activată. În caz contrar, valoarea acestora va fi scăzută din valoarea sumei returnate.
• Produsul returnat trebuie să fie un produs nefolosit, fără urme de uzură și ambalaj intact. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile de la retur.
Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vandut ca produs nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
• Nu se acceptă pentru returnare produse care au fost achiziționate pe comandă specială sau care la momentul respectiv nu făceau parte din oferta companiei!
• Nu se acceptă pentru returnare produse care au fost achiziționate pe comandă specială cu avans încasat!
• Nu se acceptă pentru returnare produse care au fost activate și nu mai sunt noi.
• În cazul produselor pe bază de comandă, cu avans încasat, avansul nu se returnează dacă clientul renunță la comandă.
• Licențele de software electronic, coduri electronice pentru asigurări (care presupun livrarea unei chei de activare prin e-mail) nu pot fi returnare după ce au fost primite. Excepție se face la cele în format fizic, dacă nu au fost desigilate.
• Produsele achiziționate din magazin nu beneficiază de dreptul de retur conform OUG 34/ 2014.
Returnarea banilor ori, după caz, înlocuirea produselor fără penalități și fără invocarea unui motiv, se poate efectua în următoarele condiții:
• în cazul în care produsele au un sigiliu; produsul nu are voie să fie desfăcut – produsul trebuie returnat sigilat;
• starea aparatelor și produselor achiziționate trebuie să fie la fel ca la achiziționarea / primirea lor.
Returnarea banilor aferenți comenzilor returnate prin curierat se va face prin transfer bancar. Produsele returnate prin curier nu se vor trimite cu Ramburs.
Aceste dispoziții se aplică conform O.U.G. 34/2014, în cazul achiziționării de produse din acest website folosind tehnicile de comunicare la distanță. Clientul are posibilitatea să opteze o singură dată pentru returnarea/înlocuirea unui produs. În toate cazurile returnării/înlocuirii produselor ca urmare a renunțării la cumpărare, costurile de returnare/înlocuire sunt suportate de către client. Renunțarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz.
Costurile privind returnarea produselor prin curierul DPD se calculează în funcție de greutatea și dimensiunile coletului, precum și în funcție de localitatea de expediție.
Ordonanța de Urgență Nr. 34/2014 – privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță: consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.
Legea care reglementează dreptul de retragere: OUG 34/2014
Consumatorul are dreptul de a se retrage din contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014.
Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).
Dacă toate condițiile de mai sus sunt îndeplinite, trebuie doar să sigilați coletul și să-l predați curierului ales de dvs. pentru a expedia coletul către LANDTECH. Alături de colet și documente, vă rugăm să furnizați contul bancar (IBAN) în care doriți să vă restituim contravaloarea produsului returnat, împreună cu numele deținătorului de cont. În cazul în care ați achitat produsul online, prin card bancar, vă vom restitui suma aferentă produsului returnat în acelasi cont bancar din care ați efectuat plata.
Pentru produsele returnate care prezintă urme de zgârieturi fine, pe carcasă sau pe suprafața produsului, returul va fi procesat prin procedura aplicării diminuării valorii produsului cu minimum 10-15%. Returul va fi acceptat doar dacă clientul plătește diminuarea valorii precizate sau contravaloarea aducerii produsului la starea inițială.
3. Tentative de fraudă
Orice tentativă de acces neautorizat a bazelor de date, datelor personale, serverului sau conținutului website-ului www.landtech.ro va fi raportată autorităților competente și va face obiectul unei plângeri penale către acestea.
4. Litigii
Orice litigiu aparut între Clienți și Furnizor va fi rezolvat pe cale amiabilă. Pentru conciliere internă gratuită, sunați la numărul 0744 253 354 oricând în timpul programului de lucru de luni până vineri între 08:00 și 18:00. în cazul în care nu s-a reușit rezolvarea conflictului pe cale amiabilă, competența revine Instanțelor de Judecată Române, de pe raza municipiului Cluj-Napoca.
Prin vizitarea și cumpărarea de produse prin orice mijloc (comandă online, telefonic, email etc.), Clientul confirmă că a citit și acceptat termenii și condițiile de mai sus. Utilizarea site-ului de către Client pentru informare implică totodată acceptarea necondiționată a acestor termeni și condiții. În cazul în care nu sunteți de acord cu acești termeni și condiții, vă rugăm să părăsiți acest website.