FORMULAR DE GARANȚIE, REPARAȚII ȘI ASIGURARI DJI
POLITICA DE GARANȚIE, REPARAȚII ȘI ASIGURARI DJI
Legislatia in vigoare se aplica tuturor produselor comercializate de S.C. ATECH PRO S.R.L. Garantia produselor se asigura direct sau prin intermediul service-urilor autorizate ale producatorului.
CUI VA ADRESATI?
Simplu – Completati formularul de service de mai sus.
Va putem ajuta cu tot ce inseamna garantie sau solutionare defectiuni, accidentari si service (cu sau fara a avea o asigurare DJI pe produsul dvs.).
CAT TIMP ESTE VALABILA GARANTIA?
Pentru produsele noi, garantia este pe o perioada de:
– 24 de luni, incepand cu data achizitiei (pentru persoanele fizice);
– 12 luni, incepand cu data achizitiei (pentru persoanele juridice);
– 6 luni, incepand cu data achizitiei (pentru acumulatoarele de orice tip, fiind considerate consumabile).
CE NU ESTE ACOPERIT DE GARANTIE?
– Defectele datorate accidentelor;
– Defectele provenite in urma utilizarii necorespunzatoare;
– Defectele datorate variatiilor de tensiune sau curent electric;
– Defectele datorate conectarii aparatelor la surse de tensiune incorecta;
– Aparatele care au modificari neautorizate;
– Defectele datorate transportarii sau depozitarii necorespunzatoare;
– Defectele datorate ambalarii necorespunzatoare;
– Accesoriile tip consumabile (spre exemplu: elice, cabluri, prinderi din cauciuc sau plastic etc.)
– Cablurile nu fac obiectul garantiei, acestea fiind supuse uzurii.
INAINTE DE A TRIMITE UN PRODUS PENTRU SERVICE, VA RUGAM:
– Consultati manualul de utilizare;
– Verificati conexiunea la sursa de curent;
– Verificati toate actualizari de soft disponibile;
– Verificati semnalul Wi-Fi din incapere;
– Asigurati-va ca produsul este curatat si ca functionarea nu este influentata de lipsa de intretinere de catre utilizator.
In cazul in care, dupa trimiterea produsului la centrul de service, defectul reclamat nu este prezent in diagnoza produsului primita de la producator sau responsabil service, va trebui sa achitati costul transportului si al diagnozei, respectiv al reparatiei (daca este cazul).
ATENTIE! Inainte de a fi expediate produsele, acestea trebuie ambalate corespunzator, astfel:
- Produsul se va impacheta astfel incat toate cele sase laturi sa fie protejate (genti de transport, saci sau plicuri cu folie cu bule etc.) si asigurat impotriva casarii inainte de a fi pozitionat in ambalajul exterior (cutie de carton).
- Coletele trebuie sa fie inchise de catre expeditor intr-un ambalaj intact care sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului. Ambalajul exterior (cutia) poate sa fie umpluta cu orice fel de material protector (de exemplu: polistiren).
- Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive.
EVENIMENTE DE SERVICE
- IN SITUATIA UNUI EVENIMENT DE SERVICE ACOPERIT DE GARANTIE
- Dupa completarea formularului pentru service, produsul trebuie sa ajunga in posesia noastra pentru a fi trimis mai departe catre responsabilul de service.
- Dupa intrarea produsului in service, se vor face toate demersurile pentru diagnosticarea defectului.
- In functie de diagnostic, produsul se va repara sau inlocui, iar dvs. veti fi instiintat cu privire la durata estimata de solutionare. Termenul maxim de solutionare este de 14 zile de la data la care colegul a ajuns la service.
- Dupa reparatie sau inlocuire, produsul va fi trimis inapoi clientului.
- IN SITUATIA UNUI EVENIMENT DE SERVICE CARE NU ESTE ACOPERIT DE GARANTIE
- Dupa completarea formularului pentru service, produsul trebuie sa ajunga in posesia noastra pentru a fi trimis mai departe catre responsabilul de service.
- Dupa intrarea produsului in service, se vor face toate demersurile pentru diagnosticarea defectului.
- In functie de diagnostic, daca produsul detine o asigurare DJI Care Refresh / DJI Enterprise Shield sau daca necesita o reparatie fara asigurare DJI, clientul va fi notificat de orice costuri de inlocuire / reparatie. In functie de raspunsul clientului, produsul se va repara sau inlocui, iar dvs. veti fi instiintat cu privire la durata estimata de solutionare. Termenul maxim de solutionare este de 14 zile de la data la care colegul a ajuns la service.
4. Daca nu sunteti de acord cu pretul reparatiei, produsul este trimis inapoi spre client cu plata ramburs (costul transportului). - Daca sunteti de acord cu pretul reparatiei / inlocuirii (pe baza asigurarii DJI), dupa reparatie sau inlocuire, produsul va ajunge in posesia noastra, urmand sa fie ridicat de catre client dupa achitarea costurilor de reparatie / inlocuire.
ATENTIE!
Interventia directa asupra produsului sau in alte service-uri decat cele autorizate, duce imediat la pierderea garantiei produsului.
Daca produsul nu este ridicat din service in termen de maxim 90 de zile se va percepe o taxa de depozitare. Taxa de depozitare este de 5 lei / zi, iar dupa 6 luni de depozitare, produsul se caseaza (scoatere definitiva din folosinta).